Avancerat

Idag har jag faktiskt varit duktig, har inte tränat dock på grund av detta regn/slask som dimper ner från himmelen. Suck. Men har handlat tvillingarnas födelsedags present idag, tog sitt tag, inte världens avancerade men förhoppningsvis användbart för deras del. Nu är det bara föräldrarnas julklapp kvar, enkelt men ändå svårt, hum... lätt eftersom det bara egentligen är att tänka på vad vi behöver till hemmet så kan man ge dem det, kanske inte världens roligaste, men de blir lite glada i alla fall =).


Det är lucia i helgen, mysigt men ingen tradition jag följer, eller inte sen skolan slutade i alla fall. Kommer ihåg när man var liten och man gillade att ta på sig det där vita linnet och glitter och ljus, ja allt vad som hör till. Sen i tonåren vart de ett måste att supa eller tanken var det i alla fall, kommer inte ihåg om jag hade några fyllor på lucia under min tonår. Säkert någon men inte världens hysteri för min del. För många tonåringar verkar det vara det, men ser hellre lucia som en mysig helg, lugn och harmonisk. Snart är det jul!


Kommentarer
Postat av: Tvilling nr 2

hihi! nemnen nemen...

2008-12-11 @ 12:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0