Jaha så är det

Är inte ledig måndag till fredag nästa vecka, nästan vad jag befarade, tog dock ledig på måndag och torsdag (ska till läkaren på torsdag). Så jobbar faktiskt bara onsdag, fredag-söndag den veckan, inte så farligt =). Lite ledighet behöver man ibland. Men då kanske man inte hinner åka något vidare långt bort tyvärr. Får kanske vara hemma och bara vila upp mig ^^

Det är med att dejta folk, eller att gå på dejt. Hur gör man egentligen? Ska jag bjuda ut? Nej jag vill bli utbjuden tror jag? I alla fall första gången? Kanske? Och hur vet man att man vill fortsätta dejta en person? Jävlar de här frågorna har jag säkert ältat fler gånger tidigare, förut, kanske låter bekant? Ja det tror nog jag med, men man glömmer lika snabbt som man lärt sig tror jag. Lite charmigt, och spännande blir det på så vis. Men ibland vore det skönt att VETA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0